FAHAMI & NILAI . MATLAMAT . BERTINDAK!

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA

Punca penyakit adalah kerana LEMAH DAYA IMUN (DAYA KETAHAN BADAN). Apa sahaja yang dapat MENGUATKAN DAYA IMUN, SECARA LANSUNG MENCEGAH & MERAWAT PENYAKIT. - Dr Calvin McCausland, Ph.D. -

Terima kasih saya ucapkan kerana anda sudi meluangkan sedikit masa untuk melawat blog saya ini. Saya yakin dan pasti anda juga tidak akan kerugian apa-apa, untuk membaca blog saya ini, malah anda akan menjadi lebih tahu mengenai produk yang ingin saya kongsikan mengenai kebaikan serta keberkesanannya kepada diri anda di dalam blog ini.
Apa yang ingin saya kongsikan bersama anda hari ini merupakan sesuatu yang sangat-sangat hebat, dimana produknya yang sangat berkesan serta efektif untuk semua golongan dari bayi yang baru lahir hingga dewasa.
Ini juga merupakan peluang yang dinanti-nantikan oleh semua orang, termasuk diri anda. Ya, saya yakin anda juga pasti menginginkan peluang keemasan seperti ini! Berilah diri anda peluang untuk berubah dari segi kesihatan yang berkekalan serta nasib diri anda dari dikelilingi masalah kewangan. Kita tidak mampu untuk merubah dunia, tapi hanya diri kita sendiri yang mampu mengubah kita, bagi membentuk masa depan yang sihat walafiat serta bebas dari segala masalah. Supaya hidup kita menjadi lebih baik dari semalam dan esok, akan lebih baik dari hari ini.
Anda pasti tertanya-tanya mengapa saya ingin kongsikan semua ini kepada anda. Ya, kerana saya telah menganggap anda sebagai sahabat saya. Kedua, saya begitu mengambil berat tentang kesihatan anda, rakan-rakan anda serta keluarga tersayang anda ataupun orang yang paling anda sayangi.


· Hari ini anda mungkin seseorang yang sihat walafiat, tetapi ibu bapa serta adik beradik anda tidak sebagaimana anda...
· Hari ini anda mungkin seseorang yang sihat walafiat, tetapi orang tersayang, saudara-mara dan rakan-rakan anda tidak sebagaimana anda...

Dengan produk yang hebat ini serta mampu menjana pendapatan, sudah tentu anda pasti kongsikan kepada mereka semua, ibu bapa anda, adik-beradik anda, kekasih, saudara-mara dan juga sahabat handai anda.
Saya tahu anda juga mahukan kehidupan yang lebih sihat bukan? Terhindar daripada pelbagai serangan penyakit terutamanya penyakit-penyakit kronik yang mampu meragut nyawa anda bila-bila masa sahaja. Sudah tentu ajal ditangan tuhan, tetapi bukankah mencegah itu lebih baik dari mengubati?? Tepuk dada, tanya selera.
Anda juga pasti inginkan sesuatu tetapi sukar untuk mendapatkannya kerana faktor kewangan bukan?

Jangan risau, anda sememangnya seseorang yang bertuah kerana menemui peluang yang hebat ini, pada waktu dan tempat yang betul. Apa yang boleh saya katakan kepada anda sekarang, terus ambil dan genggamlah sekuat-kuat hati anda peluang yang datang ini. Jangan lepaskan ia pergi begitu sahaja. Fahami serta nilai keseluruhannya. Saya yakin, anda pasti tidak akan melepaskan peluang ini begitu sahaja.

"It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver"

"The first wealth is health"


"Without health life is not life; it is only a state of langour and suffering - an image of death"

"The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience, but where he stands at times of challenge and controversy"


"The mind is like a parachute - it works only when it is open"


"Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up"




No comments: